Alla inlägg den 4 september 2010

Av Elin Jacobsson - 4 september 2010 23:15

Husvagnen:

 

          

 

Eifelland -05, 5 meter lång... =)

 

 

Den andra husvagnen vi hade exploderade ju däcken på, mitt på E:4:an!!! De är ett under att allt gick så pass bra med oss alla.. Tur att Tobias är en van husvagns-körare (andra gången i hela sitt liv som han kört husvagn). Husvagnen lämnade vi tillbaka, hela skiten höll på och rasa samman... Ne uscha!!

 

Men denna pärla ska vi hämta hem den 17 september, sen måste vi hinna med att bo i den en helg också innan vintern kommer.. UNDERBART!!

Av Elin Jacobsson - 4 september 2010 22:56

Jaha, dagen idag började 06:30, lille Wilton tyckte att de var dax att kliva upp och äta frukost. Trött som få..!! Men imorgon är de min tur att ha sovmorgon iaf. =) Så vid 9 i morse var jag igång med bröd bak. De blev tekakor på fullkorn.. Riktigt gott blev de! Inte varje dag de händer. Sedan var de bara att göra iordning oss alla för en tripp ner på stan!


Fick en ny mobil i måndags av ****2, Sonyericsson Vivaz.. skit telefon.. Har bytt den 2 ggr. Den bara hängde sej. Men enligt han på the ***** house så var de jag som hanterade telefonen fel..    Mm, eller hur de är säkert mitt fel att den hänger sej och att den stänger av sej själv. Och att de kommer upp nån jäkla ruta. Blev faktiskt lite sur på dom där nere. Men dom var väl ganska trött på att ha mej springandes där varje dag. fast när man köper en ny telefon så vill man ju så klart att den ska funka.. Men iaf, jag fick en ny telefon. Sonyericsson x10 mini pro. Helt underbar telefon, fattar inte att jag inte tog den från början.  Så jag hppas att den håller nu.. =)


Sen nu ikväll har de inte hänt allt för mycke, Haft lite lördags myyyys! barnen somnade tidigt.. Skönt!! =)


Nu är de nog dax att gå och lägga ner huvudet på kudden.. =)

God natt allihopa... sov gott!!!

Kram/ Elin

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards